Projděte se s dětmi okružní zážitkovou stezkou kolem Stožce!
Samotná zážitková stezka začíná cca 1 km od informačního střediska, je 1,6 km dlouhá a vrací se zpět do obce Stožec. Celý okruh má délku 4,5 km.
Stezka vede lesem po nezpevněných pěšinách, částečně po zpevněné cestě (není sjízdná pro dětské kočárky).
Interaktivní didaktické prvky se věnují třem hlavním tématům: život v lese, obnova lesa a význam tlejícího dřeva.
Symbolem trasy je Puštík bělavý. Provede vás lesním dobrodružstvím, při kterém se naučíte poznávat lesní živočichy a rostliny, zahrajete si na stopaře, nahlédnete pod kůru stromů, nebo si vyzkoušíte jaké je to být datlem.
V Informačním středisku NPŠ Stožec si můžete zakoupit také pracovní list. Jeho cena je 30,- Kč. S sebou si nezapomeňte vzít pastelky nebo voskovky.
Podobné zařízení můžete navštívit i v Bavorském lese u obce Spiegelau.
Umožněte nám pracovat s cookies soubory
S vaším souhlasem vám budeme moci zobrazovat naše stránky tak, jak bychom si přáli. Zároveň budeme vědět, jaký typ obsahu se vám líbí a můžeme si také zaznamenat vaší návštěvu. Souhlas udělujete k uložení souborů cookies do vašeho prohlížeče.
Funkční cookies
Vždy aktivní
Funkční cookies jsou takové typy cookies, které zajišťují primárně klíčové funkčnosti webu a jeho správné zobrazování na vašem zařízení.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické cookies
Statistické soubory cookies využíváme k získávání informací o používání našich webové stránky skrze nástroje jako je například Google Analytics, Hotjar a jiné.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové cookies
Marketingové cookies používáme k vytváření uživatelských profilů a k zobrazování relevantní reklamy. Užívají je nástroje jako například Google Ads, Sklik či Facebook a jiné.